Klikk-Hoya

mandag 19. juni 2017

Mot et letter liv

Uke 2. Dag 9. Mandag
Det er første veiedag etter oppstarten. Resultatet er minus 1,1 kg. Litt for mye ned ifølge programmet, (enda jeg har skeiet ut en smule). 
Jeg har litt problemer med å få i meg fem måltid, men det er vel bare en vane å planlegge og følge planen, i stedet for lunsj og middag og småspising av hva enn det må være når det faller seg passende, slik jeg vanligvis har gjort. 

Dagens frokost er to brødskiver med hvit ost og en appelsin. Drikke skulle vært te, men den byttet jeg ut med et krus pulverkaffe. 
Det går endel tid til planlegging av meny og hvilke matvarer som skal handles inn. Jeg forsøker å handle kun en dag i uken, og for å holde meg strengt til handlelisten bestiller jeg varer via nettet og får det levert på døren. Jeg fryser ned rester av bokser og ferdiglaget mat for å slippe kaste for mye. Jeg har jo enehusholdning og ikke alle matvarer kan kjøpes i så små mengder. Det som ikke kan fyses vil jeg helst bruke opp, så derfor blir det litt endringer i den foreslåtte menyen fra vektklubben. 
Heretter vil jeg ikke oppdatere veien mot et lettere liv hver dag, men oppdatere etterhvert som jeg føler det går rette veien. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar